Co wpływa na decyzje konsumentów w turystyce?

Nasza Czytelniczka prosi Was o pomoc w przygotowaniu pracy magisterskiej. Jeśli jesteście uczestnikami rynku usług turystycznych, rozważcie poświęcenie kilku minut na wypełnienie ankiety pt. „Rola i znaczenie czynników wpływających na decyzje konsumentów na rynku usług turystycznych”.

Magda Kuriańska jest studentką V roku na kierunku zarządzanie Wydziału Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

- Zwracam się z uprzejmą prośbą o rzetelne wypełnienie niniejszej ankiety, która jest elementem badań realizowanych w pracy magisterskiej. Zadaniem ankiety jest uzyskanie subiektywnych opinii każdego respondenta na przedstawiony temat – pisze Magda. – Ankieta ma charakter anonimowy, a uzyskane wyniki posłużą celom badawczym. Szacowany czas wypełnienia ankiety nie powinien przekraczać 15 minut. Z góry dziękuję za pomoc.

Jeśli chcecie przysłużyć się polskiej nauce, zapraszamy.

Więcej na tablicy serwisu Enoturystyka na Facebooku >>

Rola i znaczenie czynników wpływających na decyzje konsumentów na rynku usług turystycznych

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>